Inloggen

Log in om je favoriete evenementen en gekochte tickets op te slaan in je VanPlan account.

Registreren VanPlan

Nog geen account? Maak je VanPlan account aan

Account aanmaken

FAQ - veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Je mag altijd contact opnemen, maar wie weet vind je het antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen!

V: Hoe kom ik aan kaarten voor een evenement of voorstelling? 
A: Je kan via VanPlan tickets bestellen voor evenementen waarbij staat: ‘Koop deze tickets’. Vervolgens kom je in de ticketshop waar je kunt bestellen en betalen.
Er zijn ook evenementen waar we geen tickets voor verkopen. In dat geval moet je bij de organisatie van het evenement zijn. 

V: Ik heb online tickets via VanPlan gekocht, maar er is iets mis. Wat nu? 
A: Heb je een vraag omdat je bijvoorbeeld je tickets nergens meer kunt vinden? Of heb je een andere vraag m.b.t. je tickets? Je kunt tijdens kantooruren (ma-vrij van 8.00 - 16.30 uur) mailen naar info@vanplan.nl of bellen met 050-584 4429, dan word je meteen geholpen.

Buiten kantooruren (en ook in het weekend) kun je met je vragen over je tickets terecht bij onze collega's van Link2Ticket via 06-11350874 of Ticketpoint 0900-9000 8000. 

V: Wat zijn servicekosten? 
A: Servicekosten worden berekend over de prijs van een entreeticket voor een evenement of voorstelling voor onder anderen:

Service op locatie zoals toewijzen zaal, plaatsen en evt. garderobe.
Diensten op locatie zoals veiligheid en antifraude maatregelen.
Implementatie elektronische systemen, zoals scannen van tickets om lange wachtrijen te voorkomen en een snelle doorstroom te bevorderen.

V: Hoe en wanneer ontvang ik mijn tickets? 
A: Wanneer je tickets besteld hebt via VanPlan, ontvang je een bevestiging in je mailbox. Ook e-tickets ontvang je in je mailbox. Print deze uit en neem deze mee naar het evenement. Het kan ook zijn dat je kaarten per post toegestuurd krijgt i.p.v. e-tickets. 

V: Ik heb tickets gekocht, maar wil deze graag annuleren, kan dat?
A: Gekochte tickets kunnen helaas niet geannuleerd worden. 

V: Ik heb een evenement aangemeld via Uitservice, maar ik kan het niet terugvinden op VanPlan, hoe kan dat? 
A: Er is een aantal evenementen dat je wel kunt aanmelden via Uitservice, maar dat niet geplaatst wordt op VanPlan, waaronder kerkdiensten. 

V: Ik zou de ticketing van mijn evenement wel via VanPlan willen regelen, maar is dat niet erg duur? 
A: Aan de afhandeling van de kaartverkoop via e-tickets zijn geen kosten voor de event-organisatie verbonden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden

V: Hoe kan ik zorgen voor extra aandacht voor mijn evenement in de krant? 
A: Je kunt helaas geen redactionele aandacht kopen, maar er zijn wel andere verschillende mogelijkheden voor extra aandacht. We kunnen aantrekkelijke mediapakketten aanbieden in combinatie met ticketing, maar alleen adverteren is natuurlijk ook mogelijk. We helpen je graag verder

Klantenservice

Heb je een vraag? Wij helpen je graag!

Klik hier om je vraag te stellen

Vanplan Events op Facebook